الدرس/ كيفية عمل سوفت وير لأجهزة الأندرويد

كيفية عمل سوفت وير لأجهزة الأندرويد






















تعريف السوفت وير هو يعني النضام الأصلي لجهاز الجالاكسي وأي شئ يحدث في الجالاكسي مثل روت او خلل في نضامه تقوم بعمل سوقت وير ويرجع الجهاز وكأنه جديد كل الروابط اسفل الفيديوا

المتطلبات لعمل السوفت وير :-

1-  برنامج الاودين 1-3.07

2-روم لجهازك من موقع سامسوني 

3-سلك usb

4- برنامج Samsung Kies



تابع الشرح //




روابط البرامج 

1-لتحميل برنامج  الاودين 1-3.07

اضغط هنا

باسوورد اوكلمة سر فك ضغط برنامج الأودين هذه هي

ahmedalsaady

2-موقع سامسوني

اضغط هنا

3-لتحميل برنامج Samsung Kies

اضغط هنا




من فضلك شارك هذا الموضوع اذا اعجبك

ضع تعليقا أخي الكريم

هناك 9 تعليقات:

  1. ده لاجهزة سامسونج فقط ولا لاى جهاز
    انا جهازى HUAWEI ASCEND Y200
    الطريقة دى تنفع معاه ولا لأ؟؟

    ردحذف
    الردود
    1. لاأخي الطريقة فقط على اجهزة السامسونج والسوني

      حذف
  2. طيب انا الاصدار 2.3.6 ومش موجود ممكن الرد

    ردحذف
  3. انا موبايلى kitkat 4.4.4 وعايز اعمله سوفت وير جديد بس احدث الى هو lillpop فهل ده ممكن ولا لأ علما بأن موبايلى اسمه grand prime sm-g530h

    ردحذف
  4. انا التابلت بيتاعي صيني اندوريد ونسيت كلمه السر بيتاعته اعمل ايه

    ردحذف
  5. انا التابلت بيتاعي صيني اندوريد ونسيت كلمه السر بيتاعته اعمل ايه

    ردحذف
  6. مبا يخرج معي الموبايل بالبرنامج بدي حل بسرعه

    ردحذف
  7. ارجو مساعده هاتفي فورمات ونسيت البريد الالكتروني

    ردحذف
  8. حبيبى الله يسدك الواى فاى بتاعت السامسونج A7 2018 مش شغال معلق ما بيدخاش على النت

    ردحذف

جميع الحقوق محفوظة مدونة محترف الكمبيوتر ©2014-2015 | ،